مسابقات قهرمانی آسیا روئینگ جوانان در تایلند-پاتایا؛

کبوتری:امیدوارم با کسب دو مدال نتیجه زحماتمان را ببینیم

مربی تیم ملی روئینگ مردان گفت: امیدوارم حداقل با کسب 2 مدال به کشور بازگردیم.

طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نتایج درخشان پاروزنان تیم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: در تلاش هستیم تا با کسب حداقل 2 مدال نتیجه زحمات چندین ساله تیم روئینگ به بار بنشیند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سرمایه گذاری خوبی در بخش جوانان و نوجوانان صورت گرفته است و اکنون شاهد نتایج درخشان در بخش جوانان هستیم. این نفرات پشتوانه بسیار خوبی برای آینده نفرات ملی پوش بزرگسالان خواهند بود.

کبوتری در خصوص مسابقات فینال اظهار داشت: شرایط بسیار سخت است و همه تیم ها با آمادگی شرکت کردند و با توجه به مسابقات المپیک جوانان 2018 کشورهای مختلف بر روی جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری کردند و با کیفیت خیلی خوبی در مسابقات شرکت کردند.

 مربی تیم ملی روئینگ مردان ادامه داد: تیم چهارنفره ما شرایط بسیار خوبی دارد و تا اینجا بهترین تایم مسابقات را ثبت کرده ایم  امیدوارم این روند در فینال ادامه داشته باشد و مدال خوشرنگی در این بخش بدست بیاوریم در تک نفره هم با توجه به اینکه فینال ها با 4 قایق برگزار می شود، شانس کسب را مدال داریم.

کبوتری تاکید کرد: از مردم ایران می خواهم که با دعای خود حامی قایقرانان کشور باشند تا با کسب نتایج خوب دل همه را شاد کنیم و حاصل زحمات فدراسیون، مربیان، خانواده  و خود ورزشکاران را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار