بندرعباس؛

ثبت بیش از 8 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی

علیرضا مجرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت:در این مدت 8 میلیون و 184هزار و 57تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،وی
  افزود: 30 درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین حجم تردد در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با 358هزار و 287 وسیله نقلیه، ثبت شده است.
مجرد گفت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه های مواصلاتی استان 197 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
وی افزود: بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرشهید رجائی ـ بندرعباس با نرخ جریان تردد یک هزارو 9 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان، سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 72 کیلومتر در ساعت عنوان کرد.
مجرد گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 99 کیلومتر درساعت مربوط به محور بندرلنگه ـ سه راهی چارک بوده است.
وی افزود: کمترین نرخ جریان ترافیک در این مدت با 19 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی چارک ـ بندرلنگه بوده و گفتنی است که 10 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان  گفت:بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجائی ـ بندرعباس با 200 هزارو 494 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
مجرد افزود: از مجموع کل تردد 14 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور دشت امام ـ فین با 108هزار و 751 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
وی با تاکید براینکه در تمام محورهای استان دوربین‌های تردد شمار وکنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه روز برتردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند، گفت: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین و مستقیم برای  اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.