آبادان؛

مشارکت۹۰ درصدی مینوشهری ها در ثبت نام الکترونیکی سرشماری

۹۰ درصد از مینوشهر ها در ثبت نام الکترونیکی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛لویمی بخشدار مینوشهر در جشنواره غذای سالم در مرکز بهداشت امام علی مینوشهر گفت: ۹۰ درصد از مردم مینوشهر در ثبت نام الکترونیکی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال شرکت کردند که این آمار در سطح استان بسیار قابل توجه است.

عارف لویمی افزود: هر چند استان رتبه قابل قبولی در ثبت نام الکترونیکی ندارد اما در مینوشهر آمار بسیار خوب بوده که این امر با همکاری مناسبت خانواده ها و دستگاه هایی اجرایی همچون آموزش و پرورش، شهرداری و بهزیستی محقق شد.

وی ، به برگزاری جشنواره غذای سالم در مینوشهر اشاره کرد و گفت: اینگونه حرکت ها باید مستمر باشد تا بتوان به رسالت اصلی خود که بهبود بحش بهداشت و درمان  و سالم سازی جامعه است، دست یافت.

بخشدار مینوشهر بر اهمیت تقویت سلامت جامعه تاکید کرد و افزود: سلامتی اگر مهمتر از امنیت نباشد همتراز آن است چرا که اگر جامعه سالمی نداشته باشیم نمی توانیم از حریم مرزها پاسداری کنیم.

لویمی گفت:باید استمرار این برنامه ها به ویژه برای کودکان در دستور کار شبکه بهداشت قرار بگیرد زیرا  فرزندان امروز آینده سازان هستند و می توانند پیام های بلند این نسل را به آینده منتقل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.