حسینی: در مسابقات بین قاره ای، قهرمانی می خواهیم/ ارودهای خوبی پشت سر گذاشتیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: تیم خوبی داریم و می توانیم قهرمان مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان حسینی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جام بین قاره‌ای اظهار کرد: مسابقات بین قاره‌ای رقابتی باارزش و معتبر است و تیم ما هم در شرایط بدنی و روحی خوبی قرار دارد در این تورنمنت برای کسب مقام قهرمانی می‌رویم و دنبال نتیجه خوب هستیم.
 
وی درباره آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: کادرفنی تلاش زیادی کرده و تمهیدات لازم را انجام داده است و هماهنگی‌ها با دپارتمان فوتبال ساحلی و فدراسیون صورت گرفته و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. اوضاع تیم خوب است و خودم نیز مصدومیتی داشتم که زیر نظر پزشکان درمان کردم و اکنون شرایط خوبی دارم. تمام بازیکنان فوتبال ساحلی مثل همیشه انگیزه زیادی دارند تا بازهم افتخار آفرینی کنند.
 
حسینی درباره اینکه ایران توانایی قهرمانی در این مسابقات را دارد یا نه، گفت: در دنیا چند تیم هستند که بالاتر از بقیه هستند. یک روز برزیل برنده می‌شود، یک روز ما و یک روز هم تیم دیگری برنده خواهد شد، ما تلاش می‌کنیم که این بار هم نتایج خوبی بگیریم و مثل همیشه شگفتی ساز شویم.
 
وی درباره  لباس های تیم ملی اظهار کرد: تصمیم ما نیست و فدراسیون در این خصوص نظر می دهد، امیدوارم که فدراسیون لباس خوب تهیه کند.
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان بیان کرد: ضعف‌های این لباس هم در برنامه‌های مختلف بررسی شده است اما وقتی پرچم ایران روی این لباس خورده ما باید برای بالا بردن آن تلاش کنیم، امیدوارم لباس هم اوضاع بهتری پیدا کند، زیرا فوتبال ساحلی ایران جزو بهترین تیم‌های دنیاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار