همدان؛

مساعدت یکصد میلیون ریالی به 5 بیمار سخت‌درمان در همدان

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت یکصد میلیون ریالی به 5 بیمار سخت درمان خبر داد.

مساعدت یکصد میلیون ریالی به 5 بیمار سخت‌درمان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صفر شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری کمیته امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: امروز در نود و چهارمین نشست مددکاری مواردی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این نشست مساعدت بلاعوض به پنج بیمار سخت درمان نیازمند به مبلغ یکصد میلیون ریال به تصویب رسید، گفت:‌ پرداخت وام قرض‌الحسنه به دو بیمار سخت‌درمان نیازمند به مبلغ 50 میلیون ریال نیز مورد تایید قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه دو بیمار نیز زیرپوشش طرح سخاوت قرار گرفتند، افزود: امسال 192 بیمار به مجمع خیرین سلامت مراجعه کرده‌اند که با 148 بیمار مساعدت شده است.

وی به مساعدت 4 میلیارد و 542 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت درمان طی امسال اشاره کرد و گفت: به عنوان امین خیر سعی می‌کنیم کمک هزینه‌ها به دست بیماران نیازمند برسد.

شاکری از وجود 520 بیمار تحت پوشش مجمع خیرین سلامت خبر داد و افزود: بیماران سخت درمان نیاز به کمک خیرین دارند که اگر مساعدت‌ها بیشتر شود، کمک به بیماران سخت درمان بهتر خواهد شد.

وی گفت: هدف ما کمک به کودکان مبتلا به بیماری‌های قلبی نیازمند به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمانی، کمک به کودکان بیمار ناشنوای نیازمند جهت تامین بخشی از هزینه کاشت حلزون، کمک به کودکان مبتلا به شکاف لب و کام نیازمند و ... است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.