خیز جوانان برای کسب عنوان قهرمانی

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر آسیا جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 کره جنوبی را کسب کرده و اکنون برای کسب عنوان قهرمانی آماده است.

خیز جوانان برای کسب عنوان قهرمانیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛رضا کرملاچعب - کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان در این باره گفت: شکر خدا که تاکنون نتیجه خوبی به دست آورده ایم. در مرحله گروهی با قطر، ژاپن و یمن بازی کردیم. حتی یمن که تصور می شد تیم ضعیفی است در مقابل ما بسیار پر قدرت ظاهر شد.

وی گفت: بازیکنان با تلاشی که کردند توانستند با موفقیت از مرحله گروهی صعود کنند اما در مرحله یک چهارم نهایی به سد محکمی به نام ازبکستان برخورد کردیم و توانستیم با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، این تیم را هم شکست داده و به جام جهانی صعود کنیم. انشالله با پیروزی مقابل عربستان به فینال راه پیدا کنیم زیرا می خواهیم به هدف دوم خود که قهرمانی در آسیا است، برسیم. تیم بزرگ ایران از هیچ حریفی ترس و واهمه ندارد و انگیزه ی ملی پوشان به هیچ عنوان با صعود به جام جهانی کم نشده و همگی یک هدف داریم و آن کسب قهرمانی در آسیا است.

شهاب عادلی- معتقد است که زحمات کل تیم و همگی بازیکنان بوده که توانسته ام دروازه ایران را بسته نگه دارم. وی در این باره گفت: احساس غرور می کنم. وقتی حراست از دروازه ایران به من واگذار شده است و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بهترین نتیجه برای ایران رقم بخورد. در کنار هدف تیم که قهرمانی در آسیاست من یک هدف دارم و آن بهترین دروازه بان جام شدن است.

علی شجاعی- مدافع تیم ملی فوتبال زیر 19 سال می گوید که تیم ایران دو هدف اصلی دارد و برای به دست آوردن آن به مصاف حریفان سرسخت خود رفته است. وی گفت: در طی این ۲سال زحمات زیادی کشیدیم و همه ارکان تیم در کنار هم بودیم تا به اهداف اصلی خود که همانا صعود به جام جهانی و کسب عنوان قهرمانی در آسیا است، برسیم. باید انگیزه خود را حفظ کنیم تا بتوانیم با رفتن به فینال، شیرینی صعود به جام جهانی را دو چندان کنیم. به مردم ایران قول می دهم تمام تیم با همه وجود مقابل عربستان بازی کنند.

ابوالفضل رزاقپور-مدافع تیم ملی جوانان گفت: در مرحله گروهی با اینکه در گروه مرگ بودیم، توانستیم صعود کنیم. ما هم قسم شدیم با غلبه بر ازبکستان پس از ۱۶سال به جام جهانی برویم.در مقابل عربستان هم با یک انگیزه مضاعف به زمین خواهیم رفت تا به فینال راه پیدا کنیم زیرا هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران است.

مجتبی نجاریان- هافبک تیم ملی فوتبال جوانان در پایان گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا است.جا دارد از مربیان عزیزی که ۲سال برای تیم زحمت کشیدند، تشکر کنم چرا که توانستیم تا این مرحله بالا بیاییم و یادی کنم از خانواده های عزیزی که ۲سال دوری ما را تحمل کردند. انشالله با ارائه یک بازی خوب و منسجم ابتدا مقابل عربستان پیروز شده و سپس با حضور در فینال و قهرمانی در آسیا دست پر به کشور برگردیم.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار