چادوری به کمک اشتیلیکه آمد

فدراسیون فوتبال کره جنوبی مدافع پیشین تیم ملی فوتبال این کشور را به جمع کادرفنی تیم ملی اضافه کرد.

اتحادیه فوتبال کره جنوبی (KFA) امروز (پنجشنبه)، چا دوری، مدافع پیشین تیم ملی کره جنوبی را به طور رسمی به عنوان کمک اولی اشتیلیکه واستعدادیاب به کادر فنی اضافه کرد. اتحادیه فوتبال کره جنوبی  اعلام کرد چا دوری تا پایان مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در این سمت انجام وظیفه خواهد کرد و پس از آن دو طرف برای تمدید قرارداد احتمالی با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.
این ملی پوش سابق کره جنوبی ، 76 بازی ملی در کارنامه‌  دارد و در جام‌های جهانی 2002 و 2006  حاضر بود. او ماه مارس سال گذشته از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
چا در سطح باشگاهی در آلمان و اسکاتلند نیز بازی کرده است.او که دوره های آموزش مربیگری را در آلمان طی کرده روز گذشته به کشورش بازگشت و قرار است عصر امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبری حضور پیدا کند و پاسخگوی رسانه‌ها در خصوص پست جدیدش در تیم ملی کره جنوبی باشد.

اتحادیه فوتبال کره جنوبی اعلام کرده که لی یونگ سو، مدیر فنی تیم ملی، پس از مشورتی که با اشتیلیکه داشته، چا دوری را برای حضور در کادرفنی کره پیشنهاد داده است. لی یونگ معتقد است دوری تجربیات بالایی دارد و از آنجایی که به زبان آلمانی کاملاً آشناست، می‌تواند رابط خوبی بین اشتیلیکه و بازیکنان تیم باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار