آخرین خبرها از درگیری هواداران چلسی و وستهام

هفت نفر دستگیر شدند/ اتحادیه فوتبال انگلیس حادثه را بررسی می کند

پس از درگیری شب گذشته بین طرفداران وستهام و چلسی هفت نفر دستگیر شدند و اتحادیه فوتبال انگلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

دو تیم لندنی وستهام و چلسی در رقابت جام اتحادیه (لیگ کاپ) شب گذشته به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی شاگردان بلیچ  مقابل تیم آماده کونته به پایان رسید.
اما نکته ای که در این بین چشم آمد درگیری خشونت آمیز هواداران دو تیم بود.در طول مسابقه آنها به طرف هم اشیایی از قبیل مواد محترقه و سکه پرتاب کردند و پس از پایان مسابقه نیز هنگام خروج درگیری های فیزیکی با هم داشتند.
پلیس اعلام کرد در این ماجرا هفت نفر از هواداران دو تیم را دستگیر کرده وبه تلاش خود جهت شناسایی افراد دخیل در این درگیری ها و تحویل آنها به مراجع قضایی ادامه خواهد داد.
از طرف دیگر اتحادیه فوتبال انگلیس نیز اعلام کرد قبل از هر گونه تصمیم گیری، موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد و از هر دو باشگاه خواست مستندات خود را در این خصوص ارائه کنند.
باشگاه وستهام نیز طی بیانیه‌ای رفتار زننده هواداران دو تیم را محکوم و اعلام کرد این باشگاه با پلیس و باشگاه چلسی جهت شناسایی افراد دخیل در درگیری همکاری نزدیکی خواهد داشت و پس از شناسایی ،این افراد را از حضور در دیدارهای وستهام محروم خواهد کرد و از دادگاه خواهد خواست خاطیان را از حضور در کلیه مسابقات فوتبال محروم کند.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار