کرمانشاه؛

پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف در دست اجراست

استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجاری و خدمات در منطقه در دست اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجاری و خدمات در منطقه در دست اجراست که چشم انداز دلگرم کننده ای را پیش روی گیلانغرب ترسیم می کند.
دکتر رازانی گفت: گیلانغرب اسطوره و نماد مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان است و مردم این دیار در این راه شهدای بسیاری را تقدیم ایران اسلامی کردند.
دکتر رازانی چشم انداز توسعه گیلانغرب را امیدبخش توصیف کرد و گفت: هم اکنون بزرگترین پروژه عمرانی غرب کشور تحت عنوان سامانه گرمسیری در استان کرمانشاه در دست اجراست و با انتقال آب سیروان بسیاری از دشت های گیلانغرب سیراب خواهند شد و کشاورزی منطقه را متحول می کند.
استاندار کرمانشاه به تعدد پروژه های اجرا شده در حوزه سد سازی اشاره کرد و گفت: علاوه بر سد زاگرس، سدهای دایک و شرفشاه نیز در حال اجرا هستند که کارهای بزرگی در حوزه آب محسوب می شوند و اثرات بسیاری در تحول کشاورزی منطقه خواهد داشت.
این مدیر ارشد استان ادامه داد: علاوه بر این ایجاد منطقه آزاد تجاری در قصرشیرین، کل استان از جمله این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و زمینه رونق اقتصادی و اشتغال را برای جوانان گیلانغربی فراهم خواهد کرد.
وی تبدیل سومار به مرز رسمی را یکی از برنامه‌های جدی این حوزه عنوان کرد و گفت: در این زمینه در حال مذاکره و مکاتبه با وزارت کشور هستیم و با جدیت موضوع رسمی شدن مرز را پیگیری خواهیم کرد. علاوه بر این گسترش مبادلات و احیای این بازارچه و همچنین فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تردد زوار از دیگر برنامه های مدیریت ارشد استان است که با هدف ایجاد رونق اقتصادی در منطقه دنبال می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.