سردشت؛

اجرای بالغ بر1000 ماموریت فوریت پزشکی درسردشت

مسئول فوریت های پزشکی سردشت گفت:بالغ بر1000ماموریت توسط تلاشگران فوریت های پزشکی سردشت طی 6ماه اخیر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ریبین سوری  در خصوص عملکرد شش ماهه این حوزه گفت: تعداد کل ماموریت های صورت گرفته شده در مدت شش ماه اول سال جاری بالغ بر 1000 ماموریت بوده که از این تعداد 4 مورد احیاء موفق،660 مورد مشاوره تلفنی،15 مورد مصدومین ناشی از حوادث شهری، 317 مورد مصدومین تصادفات شهری و جاده ای ، 188 مورد تصادفات سایر حوادث بوده است.

سوری در ادامه از اعزام بیماران و مصدومین به بیمارستان خبر داد و گفت: از تعداد 986 مورد ماموریت تعداد 574 مورد اعزام به بیمارستان توسط امبولانس و بقیه در محل، درمان و یا نیار به اعزام توسط آمبولانس نبوده است.

وی در ادامه از میانگین زمان رسیدن بر بالین مصدوم اشاره کردو گفت: درماموریت های شهری زمان رسیدن 5 دقیقه و در بین جاده ای 9 دقیقه بوده است که خیلی کمتر از زمان استاندارد کشوری میباشد.

مسئول فوریت های پزشکی سردشت در آخر با اشاره به تعداد ساعت حضور تیم فوریت های پزشکی در مراسمات افزود: 2 هزار نفر ساعت استقرار در طرحهای امداد نوروزی و تابستانی و میادین ورزشی و مراسمات ملی و مذهبی مشارکت داشتند.

سوری در آخراز شهروندان درخواست نمود با حفظ خونسردی و هدایت نمودن وسیله نقلیه خود به سمت راست راه را برای عبور آمبولانس فوریت های پزشکی باز کنند.

شایان ذکر است: فوریت های پزشکی شهرستان سردشت با 21 نفر پرسنل در 5 پایگاه شهری و بین جاده ای، 1 مرکز ارتباطات و با 6 دستگاه آمبولانس در امر خطیر امداد رسانی اورژانسی نقش بسزا و خطیری را در سطح شهرستان سردشتایفاد می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.