قم؛

اخراج دروازه بان تیم هندبال هدف پویان بانوان

اخراج دروازه‌بان دردقایق پایانی تاثیر مستقیم در بازی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سرمربی تیم هندبال هدف پویان قم با بیان این که بازیکنان هدف پویان نسبت به بازی برابر چمران فارس پیشرفت داشتند گفت:اخراج دروازه‌بان آماده و ملی پوش ما تاثیر مستقیم در بازی داشت.
 زهرا احمدی‌نیا در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هدف پویان جوان قم که غروب جمعه برگزار شد، اظهار داشت: بازی امروز بازی خوبی بود و نسبت به هفته گذشته پیشرفت داشتیم و بازیکنان ما خوب ظاهر شدند و تا انتها همه تلاش خود را به کار بستند.
وی افزود: متأسفانه تا دقایق پایانی مسابقه که بازی مساوی پیش می‌رفت دروازه‌بان اصلی ما اخراج شد و همین مسئله تیم ما را دچار در هم گسیختگی کرد و در همین زمان ما از حریف عقب افتادیم و در ‌نهایت نتیجه به سود حریف ما که از بازیکنان بسیار باتجربه‌ای برخوردار بود رقم خورد.
سرمربی تیم هندبال هدف پویان قم گفت: در صحنه اخراج فاطمه خلیلی دروازه‌بان ما، از دید من خطایی رخ نداد اما من داور نیستم بلکه مربی هستم و نظر داور این بود که پس از دفع توپ خطایی رخ داده اما نظر من این است که در حین دفع توپ، برخورد صورت گرفت و این طبیعی است که دروازه‌بان در محدوده قانونی خود روی توپ واکنش نشان دهد.
احمدی‌نیا بیان داشت: به نظر داور احترام می‌گذارم و باید فیلم بازی را ببینم اما باید بگویم این داوران، داوران بسیار خوبی بودند البته اخراج دروازه‌بان آماده و ملی پوش ما تأثیر مستقیم در بازی داشت و این هم بداقبالی ما بود که باید در مسابقه‌ای که پیروز می‌شدیم نتیجه را واگذار کردیم.
وی عنوان کرد: هدف پویان هفته آینده به دلیل حضور تیم شهرداری سنندج در قزاقستان، برابر این تیم به میدان نمی‌رود و بازی بعدی ما نیز با تیم البرز است که تیم خوبی است البته به دلیل از دست دادن فاطمه راد صفت دغدغه‌هایی داریم اما بازیکنان جایگزین ما آماده پر کردن جای دیگران هستند.
سرمربی تیم هدف پویان جوان قم ابراز امیدواری کرد تیمش به زودی روی نوار پیروزی قرار گیرد و ۲ شکست پی در پی برابر چمران فارس و ذوب آهن اصفهان را جبران کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار