کرمانشاه؛

پخت نان رایگان توسط دو خیر نانوا

خیرین مرکز نیکوکاری شهرستان اسلام آبادغرب امسال بیش از ۵۶۹ میلیون ریال به نیازمندان اسلام آبادغربی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه مرکز نیکوکاری المهدی(عج) این شهرستان در سال ۹۳ افتتاح شده گفت: هم اکنون بیش از ۴۰۰ خیر با هدف دستگیری از نیازمندان اسلام آبادغربی با این مرکز نیکوکاری همکاری می کنند.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۵۰۰ نیازمند در این شهرستان از مرکز المهدی (عج) خدمت دریافت کرده اند تاکید کرد: خیران مرکز نیکوکاری شهرستان اسلام آبادغرب از ابتدای سال ۹۵ بیش از ۵۶۹ میلیون ریال به نیازمندان اسلام آبادغربی کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کرده اند.از این میزان کمک مردمی ۲۱۱ میلیون ریال نقدی و مابقی آن غیرنقدی بوده است.

وی همچنین یادآور شد: اکنون دو خیر نانوا در این شهرستان مبادرت به پخت نان رایگان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و توزیع این قرص های نان بین نیازمندان مرکز نیکوکاری اسلام آبادغرب می کند.

سید مهدی حجازی به راه های اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین به مرکز نیکوکاری شهرستان اسلام آبادغرب اشاره و خاطرنشان کرد: شماره حساب ۰۱۱۰۳۱۹۸۴۴۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه طالقانی این شهرستان و شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۸۰۷۱ آماده دریافت کمک های نقدی خیران نیکوکار است.

حجازی با بیان اینکه نیکوکاران همچنین می توانند با شماره گیری #۶۹۰۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه خود به نیازمندان مراکز نیکوکاری مساعدت کنند خاطرنشان کرد: خیران کمک های غیر نقدی خود را نیز می توانند به مرکز نیکوکاری المهدی (عج) واقع در کارخانه قند اسلام آباد اهدا کنند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.