گیلان؛

ترویج فرهنگ کتابخوانی در رشت

جمع آوری طرح های ترویج فرهنگ کتابخوانی در رشت فراخوان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ علاقه مندان طرح های مرتبط با ترویج فرهنگ کتابخوانی را برای سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت تحویل دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: نظر به اینکه شهر رشت در سال ٩٤ تا مرحله نیمه نهایی پایتختی کتاب ایران پیش رفته و به شهرهای دوستدار کتاب پیوسته است و با برگزاری جشنواره باشگاه های کتابخوانی برای کسب مقام پایتختی کتاب ایران رقابت می کند، یکی از ضروریات نیل به این مقصود ارسال طرح های مرتبط با ترویج فرهنگ کتابخوانی است که به نام صاحب طرح داوری می شود و در صورت کسب مقام پایتختی اجرای طرح ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت خواهد شد.

محمد حسن پور افزود: فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان رشت می توانند فراخوان سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به آدرس rasht.farhang.gov.ir مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت داشتن طرح برای ترویج فرهنگ کتابخوانی فرم های مرتبط را در این سایت تکمیل و تا تاریخ 5 آذرماه 95 به کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت تحویل دهند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.