خاش

بارکج قاچاقچیان سوخت بازهم به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از کشف و ضبط 60 هزار لیتر نفت سفید از دو دستگاه کامیون و تریلی کشنده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهگ غلامرضا اربابی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین مقابله با قاچاق سوخت و در پی تشدید اقدامات انتظامی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در حال گشت زنی در محور خاش – ایرانشهر بودند که به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و فرمان ایست را صادر می کنند.

وی با بیان اینکه پس از توقف تریلی و بازرسی های انجام شده 25هزار لیتر نفت سفید کشف و ضبط شد، افزود: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده این خودرو با جعل مدارک، قصد خروج سوخت های قاچاق را از مبادی مرزی استان را داشته که خوشبختانه با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ اربابی با بیان اینکه راننده خودرو اظهار بی اطلاعی از این موضوع کرده است، اذعان کرد: به گفته راننده خودرو؛ جعل مدارک توسط صاحب خودرو انجام شده اما پلیس تا روشن شدن پرونده راننده خودرو را دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.

وی گفت: حضور مستمر و همیشگی ماموران نیروی انتظامی در محورهای اصلی شهرتسان خاش و همکاری مناسب دستگاه قضایی مسیرهای موردنظر را به مکانی ناامن برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ تبدیل کرده و مردم شهرستان خاش نیز در امنیت کامل مشغول کارهای روزمره خود هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار