یاسوج؛

قرعه خوب هندبال نفت و گاز در جام باشگاه های آسیا

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در جام باشگاه های آسیا با قرعه مناسب مواجه شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران پس از عزیمت این تیم به اردن برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا گفت: قرعه کشی مسابقات دوباره انجام شد،قرعه خوبی است و امیدواریم بتوانیم از گروه خود صعود کرده و نتیجه خوبی بگیریم.

مهران کیخایی افزود:در گروه ما همه تیم ها سابقه حضور در مسابقات باشگاهی آسیا را دارند اما تیم ما بسیار جوان و بومی است و برای اولین بار در رقابت های باشگاهی آسیا شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با تدارکاتی که انجام داده ایم بازی خوبی را ارائه داده و نماینده خوبی برای هندبال ایران دراین رقابت ها باشیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بچه ها در این مدت تمرین کرده و آمادگی خوبی دارند گفت: ما برای بهتر شدن تیم سه بازیکن قرضی ملی پوش را به کار گرفته ایم.

کیخایی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل مشکلاتی دروازه بان تیم اجازه خروج از کشور نگرفت افزود: این مسئله به ضرر تیم ما شد و مجبور شدیم برای هماهنگی بهتر دروازه بان و نفرات جدید چند جلسه تمرین اضافه هم برگزار کنیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در پایان گفت: امیدواریم بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم تا ضمن دفاع از نام هندبال ایران در رقابت های آسیایی، باشگاه پرافتخار نفت و گاز گچساران را نیز در سطح بین المللی به همه تیم ها معرفی کنیم.

گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان از ۸ تا ۱۵ آبان ماه در اردن برگزار می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.