ایلام؛

دولت مرعوب فضاسازی برخی بی مهری ها نشده است

فرماندار آبدانان گفت: بی مهری برخی ها به دولت از همان ابتدا وجود داشت اما دولت مرعوب فضاسازی، جوسازی این بی مهری ها نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرماندار آبدانان در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه برخی افراد از همان ابتدا نسبت به دولت بدبین بودند، گفت: این دولت از همان ابتدا با بی مهری هایی مواجه شد و هرچه به سمت جلوتر می رویم این بی مهری ها و هجمه ها شکل و رنگ و بوی خاص تری می گیرد.

مجید عسگری افزود: شرایط کنونی دولت به هیچ وجه با سه سال قبل قابل مقایسه نیست و دولت و دولتمردان سعی کردند که دولت تحویل گرفته را از آن حالتی که داست خارج کنند.

وی اظهار کرد: تخریب دولت و هجمه های علیه آن، به صورت سازمان دهی شده از اتاق فکر بعضی ها که در انتخابات اخیر " نه " شنیده اند، منشا گرفته است.

نماینده عالی دولت در آبدانان با بیان اینکه در بحث هسته ای، برخی افراد تعامل با دنیا را امری نشدنی می دانستند، گفت: این افراد که از دست گل هایی که قبلا به آب داده بودند، خبر داشتند و می گفتن بحث هسته ای به نتیجه ای نمی رسد اما بعد از توافق هسته ای که دیدند به درستی انجام شده، گفتند که باید بند بند تفاهم نامه ها خوانده شود اما در این تفاهم ها هم چیزی عایدشان نشد.

عسگری افزود: این افراد به جای اینکه همگام دولت و ملت باشند، فضای ناامنی و یاس را در جامعه ترویج می دهند.

وی بیان کرد: ما به این افراد پیشنهاد می کنیم که دست از لجاجت خود بردادند و همگام با مردم باشند، مردم خود به درستی می دانند در زمان انتخابات بهترین انتخاب را داشته باشند و نیازی به این فضاسازی های کذب و دروغین ندارند.

فرماندار آبدانان در پایان گفت: این هجمه ها کمترین تاثیری در فکر و آرای مردم نخواهد داشت، پس چه بهتر است که فضای دوستی و مودت در جامعه حاکم شود نه اینکه علیه دولت فضاسازی و هجمه ایجاد شود.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مرعوب ، ابدانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.