هفته دهم سری آ

یوونتوس 2 ناپولی 1/پارتنوپی هم طعم گل هیگواین را چشید

یوونتوس در دیداری زیبا و حساس موفق شد ناپولی را دو بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین مسابقه هفته دهم رقابتهای سری آ تیم یوونتوس در خانه میزبان ناپولی بود که در نهایت موفق شد مقابل دیدگان 39 هزار تماشاگر ورزشگاه اختصاصی اش ، با نتیجه دو بر یک به برتری برسد.

گل نخست یوونتوس را لئوناردو بونوچی مدافع پیشتاخته این تیم که برای ضربه کرنر جلو آمده بود در دقیقه 50 به ثمر رساند. بونوچی از شلوغی محوطه جریمه ناپولی و اشتباه مدافعان این تیم در دور کردن توپ پس از ارسال ضربه کرنر استفادا کرد و با شوتی محکم و غیرقابل مهار ، توپ را به زیر طاق دروازه رینا زد.

پس از گل یووه ، ناپولی سراپا حمله شد و خیلی زود گل خورده را جبران کرد. دقیقه 54 سانتر دقیق اینسینیه  به کایخون که از تله آفساید مدافعان یووه فرار کرده بود رسید و این مهاجم اسپانیایی گل تساوی را به ثمر رساند.

پس از این گل بازی متعادل شد اما دقیقه 71 لحظه ای که همه منتظرش بودند فرا رسید و گونزالو هیگواین دروازه تیم سابقش را باز کرد و یووه را دو بر یک پیش انداخت.این مهاجم آرژانتینی روی ریباند توپی که مدافعان ناپولی از خدیرا زدند ، با شوتی زمینی با پای چپ دروازه ناپولی را باز کرد. هیگواین که پس از ترک ناپولی و رفتن به یوونتوس ، مورد نفرت هواداران ناپولی قرار گرفته بود ، پس از این گل خوشحالی نکرد.

در نهایت فشار دقایق پایانی ناپولی برای جبران بازی نتیجه نداشت و بیانکونری دو بر یک این بازی را برد و با 27 امتیاز جایگاهش را در صدر محکم تر کرد. ناپولی نیز با 20 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار