بلومبرگ گزارش داد:

راهبرد تهاجمی کلینتون برای کندکردن اثر نامه "جیمز کومی"

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای کاهش اثرات نامه "جیمز کومی"، راهبردی تهاجمی اتخاذ کرده است.

بلومبرگ: راهبرد تهاجمی کلینتون برای کندکردن اثر نامه جیمز کومیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، ستاد هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، امیدوار است واکنش فوری و غیرمنتظره به تازه ترین تحقیقات اف بی آی (پلیس فدرال امریکا) درخصوص استفاده کلینتون از ایمیل شخصی برای دریافت اطلاعات محرمانه، روند مخدوش شدن فضای سیاسی را در 9 روز باقی مانده تا انتخابات کندتر کند.

تنها 9 روز به انتخابات آمریکا باقی مانده است و کلینتون و دستیارانش حملات و انتقادات خود علیه «جیمز کومی»، رئیس اف بی آی را تشدید کرده اند. اخیرا جیمز کومی از کشف ابعاد جدیدی در خصوص استفاده شخصی کلینتون از ایمیل شخصی در زمان تصدی وزارت خارجه پرده برداشت و از به جریان انداختن مجدد پرونده کلینتون خبر داد.

راهبرد تهاجمی کلینتون در تضاد آشکار با رفتار آرام وی در قبال تحقیقات اولیه اف بی آی در خصوص استفاده وی از ایمیل شخصی است. ستاد کلینتون درخصوص انتقاد عمومی و آشکار از کومی متحمل ریسک شده است. ستاد کلینتون با اعمال فشار بر کومی از وی خواستند تا هرچه سریع تر جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر کند.

اگر اطلاعات جدید با اطلاعات پیشین در تضاد باشد، رسوایی بزرگی برای ستاد کلینتون به بار خواهد آمد. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا، در این خصوص گفت تنها دلیلی که کومی به قانونگذاران گفته اطلاعات جدیدی در خصوص استفاده شخصی کلینتون از ایمیل شخصی وجود دارد، جدی بودن یافته ها است. احتمالا این یافته ها باید خیلی جدی باشند که کومی در چنین شرایطی درباره اطلاعات جدید در این خصوص سخن گفته است.

کلینتون به شدت رویکرد کومی در بحبوحه مبارزات انتخاباتی را مورد انتقاد قرار داد و به وی حمله کرد. جان پودستا، رئیس ستاد کلینتون، و رابی موک، مدیر ستاد، در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران اظهار کردند کومی هیچ گونه شواهدی مبنی بر تخلف کلینتون ارائه نداده و تنها فرصت سرزنش کردن کلینتون را برای جمهوری خواهان فراهم کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار