فروشگاه مجازی مایکروسافت خلوت می شود

کمپانی مایکروسافت با خانه تکانی جدید ویندوز استور خود قصد دارد تا جا را برای برنامه نویسان جدی باز کند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت در اقدام اخیر خود دست به خلوت کردن فروشگاه مجازی خود زده است و بیش از 100 هزار اپلیکیشن این برنامه را حذف کرده است. ویندوز استور یا همان فروشگاه مجازی ماکروسافت سالهاست که به یک مرکز خرید پر طرفدار  و طبقه بندی شده با برنامه های منتوع و بروز برای خریداران فضای مجازی تبدیل شده است. اینک پس از گذشت چندین ماه، مایکروسافت طی اقدامی جدی تهدید خود را در این زمینه عملی کرد. سایت ویندوز بلاگ ایتالیا طی گزارشی اعلام کرد که بیش از 100 هزار اپلیکیشن تا کنون از ویندوز استور حذف شده و سند این ادعا نیز تعداد اپلیکیشن های حاضر این وبلاگ است که کاهش زیادی پیدا کرده است.
 

ابتدای سال 2016 بود که کمپانی مایکروسافت طی ایمیلی به توسعه دهندگان ویندوزف به آنها هشدار داد که اگر اپلیکیشن های خود را بروز نکنند تمامی آنها را حذف خواهد کرد. تصمیمی که منجر به ایجاد شدن فضای خالی برنامه نویسان جدی برای پلتفرم جهانی uwp خواهد شد.


گفتنی است عدم بروزرسانی اپلیکیشن های قدیمی با بهانه سختی کار، می تواند تبدیل به محلی برای حضور باگ های خطرناک شده و امنیت گجت ها را از بین ببرد.


ویندوز استور سبک می شود///فروشگاه مجازی ماکروسافت خلوت می شود

ویندوز استور سبک می شود///فروشگاه مجازی ماکروسافت خلوت می شود



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار