قم؛

۲۰ جایگاه کوچک سوخت‌رسان در شهر قم احداث می‌شود

قائم‌مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از احداث ۲۰ جایگاه کوچک سوخت‌رسان در شهر قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محمدرضا معرفت با اشاره به قرارداد احداث 20 جایگاه‌های کوچک سوخت رسان در شهر قم، افزود: با سرمایه‌گذار بخش خصوصی توافق و قرارداد به امضاء رسیده که مقرر شد این 20 جایگاه در دو مرحله به مدت 3 ماه احداث شود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم افزود: مجوز اولیه این قرارداد از سوی شورای اسلامی شهر قم اخذ و برای تائید نهایی به زودی به شورا ارسال و پس از آن عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

معرفت، به احداث جایگاه‌های کوچک اشاره کرده و گفت: این جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان کمک زیادی به کاهش آلودگی هوا و ترافیک خواهد کرد و با گسترش این جایگاه‌ها ما دیگر شاهد صف برای سوخت‌گیری نخواهیم بود و وقت شهروندان در جایگاه‌های سوخت تلف نخواهد شد.

وی بیان داشت: این جایگاه‌ها مجهز به سیستم بازیافت بخارات بنزین هستند که هم از هدر رفت بنزین جلوگیری کرده و هم صرفه اقتصادی برای شهروندان خواهد داشت و آلودگی‌های خطرناک ناشی از سوختن بخارات بنزین برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار