شیراز؛

درخشش دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی فارس در كشور

دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی استان فارس، در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ یک و كلان شهرهای كشور موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر سید سعید موسوی قائم مقام رئیس دانشگاه در كارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان گفت: دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی استان، توانست در رتبه بندی سال 94 در بین دانشگاه های تیپ یک و كلان شهرهای كشور، رتبه نخست و در بین همه استان ها، موفق به كسب رتبه سوم شد.
وی افزود: کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذا، دو رسالت مهم در حوزه سلامت، بر عهده دارد.
دكتر سید سعید موسوی ارتقای همکاری های بین بخشی در راستای توسعه اقدامات سلامت محور سازمان ها و نهادهای دولتی، برای سلامت محور کردن محصولات و خدمات خود را از رسالت های مهم کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذا، عنوان کرد.
قائم مقام رئیس دانشگاه در كارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان افزود: جلب مشارکت های مردم در برنامه ها و طرح های سلامت محور، از جمله برنامه خودمراقبتی و کنترل بیماری های غیرواگیر، از رسالت های مهم دیگر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذا، است.
دکتر موسوی، ادامه داد: 75 درصد از مسائل حوزه سلامت، خارج از اختیارات و وظایف وزارت بهداشت و درمان، قابل پیگیری و حل و فصل است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار