آبادان ؛

ورود 40 پزشک متخصص جدید به جنوب غرب خوزستان

40 پزشک متخصص جدید درجنوب غرب خوزستان حضور خواهند یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در تشریح فعالیت‌های اخیر دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: قریب به 40 پزشک متخصص جدید در رشته‌های مختلف کار خود را در آبادان، شادگان و خرمشهر آغاز خواهند کرد.

علیرضا آموزنده افزود: این پزشکان در رشته‌های داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، رادیولوژی، قلب و عروق، ارتوپدی، پاتولوژی، پوست، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، عفونی و چشم مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی گفت: 17 پزشک متخصص جدید در آبادان، 13 پزشک در خرمشهر و 7نفر نیز در شادگان آغاز به کار می‌کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان ا بابیان اینکه  یک پزشک متخصص طب هسته‌ای نیز برای نخستین بار در آبادان حاضر می‌شود، عنوان کرد: در کنار پزشکان متخصص یاد شده دو پزشک فوق‌ تخصص جدید نیز در رشته‌های نوزادان و خون و سرطان در آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند.

آموزنده گفت: حضور این پزشکان در بیمارستان‎‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان تمام‌ وقت است و با اضافه شدن این متخصصان جدید، جمعیت پزشکان متخصص دانشگاهی و غیردانشگاهی جنوب غرب خوزستان به 250 نفر خواهد رسید.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوب شکل‌گرفته بعد از حضور پزشکان متخصص جدید، افزایش پزشک متخصص در شهرستان شادگان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تاکید کرد: 40 پزشک یاد شده حداکثر از ابتدای آذرماه فعالیت خود را در منطقه شروع می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.