خیرالهی: رایزنی ها برای برگزاری مسابقات قهرمان کشوری بانوان انجام شد

رئیس کمیته کانوپولو قایقرانی گفت:رایزنی ها برای برگزار مسابقات قهرمان کشوری بانوان کانوپولو انجام شده و امروز کمیته فنی برای برگزاری لیگ ها برگزار می شود.

حسین خیرالهی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز جلسه کمیته فنی لیگ های کانوپولو را خواهیم داشت تا یازدهمین دوره لیگ کانوپولو در سال 95 برگزارشود.

وی در خصوص وضعیت کمیته انضباطی افزود:با توجه به اینکه بنده در هیات استان البرز فعالیت دارم و رئیس کمیته کانوپولوهم هستم به این خاطر استعفا دادم زیرا کسانی که به هیات ها یا کمیته ای وابستگی دارند نمی توانند در کمیته انضباطی فعالیت کنند.

خیرالهی در خصوص اختلافاتی که در فصل گذشته کمیته کانوپولو با فدراسیون قایقرانی به وجود آمده بود  خاطر نشان کرد: اتفاقی که پیش آمده بود مربوط به تابستان سال گذشته است و هم اکنون دیگر اختلافی نداریم بنابراین صلاح نمیدانم که در این خصوص صحبتی داشته باشم.

رئیس کمیته کانوپولو قایقرانی در ادامه بیان کرد:برای برگزاری مسابقات قهرمان کشوری رشته کانوپولو بانوان در حال رایزنی برای گرفتن میزبانی بودیم که مشهد این میزبانی را عهده دار شد و رقابتهای کشوری کانوپولو پسران را هم دی ماه برگزار خواهیم کرد پس از آن اردوهای تیم ها را برای شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده آغاز می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار