گیلان؛

شهرداری فومن در بندرعباس

تیم فوتبال شهرداری فومن در بندرعباس میهمان شهرداری این شهر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و از هفته هشتم این رقابت ها دو تیم شهرداری فومن و شهرداری بندرعباس، از ساعت 14 و 15 دقیقه امروز (10 آبان ماه) در ورزشگاه خانگی تیم شهرداری بندرعباس رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم شهرداری بندرعباس با کسب 14 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و تیم شهرداری فومن با کسب 10 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.

تیم فوتبال شهرداری فومن به همراه داماش گیلان دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس، صنعت نفت نوین آبادان، شهرداری ماهشهر، پتروکیان شوشتر، شهرداری کاشان، استقلال آبی (ب)، شهرداری ارومیه، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند.  
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 36 تیم حضور دارند که در سه گروه 12 تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.