زاهدان

ارائه 79 هزار و 656 ساعت آموزش مهارتی در بخش پادگان استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: فنی و حرفه‌ای استان از ابتدای امسال تاکنون 79 هزار و 656 ساعت آموزش در بخش پادگان برای توانمندسازی سربازان اجرا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد جهانتیغی از اجرای مطلوب تعهدات آموزشی فنی و حرفه ای در بخش پادگان خبر داد و گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از ابتدای سال تاکنون 79 هزار و 656 ساعت آموزش به منظور ایجاد شرایط اشتغال جوانان بعد از خدمت مقدس سربازی در پادگان ارائه داده است.

جهانتیغی افزود: 79 هزار و 656 ساعت آموزش برای 374 نفر اجرا شده و در حال حاضر استان در بخش پادگان 10 پایگاه آموزشی فعال برای انجام آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی ماهر و متخصص دارد.

وی تصریح کرد: طرح آموزش فنی و حرفه ای سربازان در دوره مقدس سربازی در بهمن ماه 1371 توسط سازمان تهیه و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به دولت ارسال و پس از تصویب و کسب موافقت مقام معظم رهبری آیین نامه اجرایی آن تهیه و به نیروهای مسلح و ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سازمان ابلاغ شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از سازمان‌هایی است که به کمک سربازان شتافته وتوان خود را برای آموزش جوانان سرباز بکارمی‌گیرد تا با توانمند سازی مهارتی سربازان شرایط احراز شغل برای اتمام سربازی را در آنها ایجاد کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار