سیستان وبلوچستان

رشوه 6 میلیونی قاچاقچی انسان

رییس بازرسی انتظامی استان گفت: ماموران وظیفه شناس انتظامی شهرستان ایرانشهر، ضمن امتناع از دریافت رشوه 6 میلیونی قاچاقچی انسان، وی را به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ فرزاد تاجره گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر حین گشت زنی در سطح محورهای این شهرستان به یک دستگاه خودور پژو 405 مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر به این خودرو دستور ایستصادر می کنند.

رییس بازرسی انتظامی استان سیستان و بلوپستان افزود: راننده این خودرو بدون توجه به دستور ماموران وتغییر مسیر ناگهانی و انجام تخلفات و حرکات نمایشی با خودرو از محل متواری شد که پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران موفق به توقیف این خودرو شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو پنج تبعه بیگانه غیرمجاز را دستگیر کرده که راننده خودرو به منظور فرار از جرم مبلغ 6 میلیون ریال به ماموران پلیس پیشنهاد می دهند که ماموران وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورذت جلسه و متهمان را به همراه پرونده به مراجع قضایی همراهی کردند.

سرهنگ تاجره در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هر گونه انتقاد پیشنهاد و تقدیر در راستای عملکرد پلیس را با دفاتر نظارت همگانی 197 در میان بگذارند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.