لیگ فوتسالی که از نحسی نجات پیدا کرد/ انحلالی که به انتقال تبدیل شد

مالک باشگاه طرح و توسعه الوند قزوین گفت: انحلال تیم منتفی شده است و طرح و توسعه به استان دیگری منتقل می شود.

حیدر واعظی مالک باشگاه طرح و توسعه الوند قزوین در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبر انحلال این تیم گفت: ابتدا قرار بر این بود که تیم منحل شود اما پس از دریافت دو پیشنهاد از سایر استان‌ها ، دیگر نیازی به انحلال نبود و  تیم به استانی دیگر انتقال می یابد. پس از قطعی شدند انتقال تیم، به زودی نام  استان‌های متقاضی را اعلام می کنیم.


وی در ادامه در خصوص این اتفاقات گفت:در ابتدا قرار بر این شد که ما به عنوان بخش خصوصی 1 پنجم از هزینه‌ها را پرداخت کنیم که شامل خرید حق امتیاز و دیگر مسائل بود و مابقی هزینه‌ها بر عهده مسئولان استانی باشد که متاسفانه بعد از 100 روز حضور این تیم در استان هیچگونه حمایتی شامل طرح و توسعه نشد. جدا از بحث‌های مالی در مسائل غیرمالی نیز ما هیچ حمایتی ندیدیم و هیچ کمکی به ما نشد.


مالک باشگاه طرح و توسعه الوند افزود: تیم داری در این سطح بسیار کار دشواری است و باید متوجه بود که مسابقات لیگ برتر با سطح محلی و زیر گروه متفاوت است و متاسفانه دوستان هیچ‌گونه کمکی در این راه به ما نکردند و  تیم طرح توسعه الوند در این راه تنها بود.


حیدر واعظی در خصوص دیدار چهارشنبه این تیم مقابل ارژن شیراز گفت: به طور قطع به مصاف این تیم نمی‌رویم و بازی در مقابل شهرداری ساری آخرین بازی ما در لیگ برتر فوتسال بود، جا دارد که از تمامی هواداران فهیم طرح توسعه الوند تشکر و عذرخواهی کنم که ما را در این مسیر تنها نگذاشتند، آنها همیشه با نشاط به سالن می‌آمدند و ما را حمایت می‌کردند.


واعظی در پایان گفت: تیم ما قربانی اختلاقات سلیقه ای اعضای شورای شهر شد که در ابتدای لیگ به ما قول همکاری داده بودند اما در ادامه چنین نشد. طرح توسعه الوند چندین بازیکن بومی داشت و می‌توانست ورزش استان را رو به جلو هدایت کند اما متاسفانه نگاه ورزشی در اینجا حاکم نبود و یکسری از کشمکش‌ها وضع را اینگونه کرد و نتیجه بر این شد که مسئولان استان تیم ما را تحریم کنند، بازهم از هواداران طرح توسعه الوند معذرت خواهی می‌کنم، خیلی از مردم به ما پیام دادند و تعدادی  از بزرگان ورزش کشور نیز  با من تماس گرفتند که از این کار منصرف شوم اما هیچکدام از مسئولان تیم طرح و توسعه به روی خودش نیاورد و هیچ‌گونه تماسی در خصوص این اتفاق با من نداشتند به هر حال من 3 برابر تعهداتم برای طرح توسعه کار انجام دادم اما زحمات ما نتیجه نداشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار