ایلام؛

مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن

از ابتدای شروع سرشماری حضوری نفوس و مسکن از تا کنون ماموران آمارگیر به منازل 65 هزار و 240 خانوار ایلامی مراجعه کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ایلام اعلام کرد: بر این اساس 260 هزار نفر معادل 39 درصد جمعیت استان سرشماری شده اند که از میانگین کشوری با 33 درصد بالاتر است.

زهره سادات حائری گفت : عملیات میدانی سرشماری حضوری نفوس و مسکن 95 و مراجعه ماموران آمارگیر به منازل مناطق روستایی و شهری استان مطابق برنامه زمان بندی شده در حال انجام است و استان رتبه پنجم بهترین عملکرد در بین استان های کشور را دارد.

وی افزود : سرشماری حضوری بوسیله تبلت انجام می شود و در این راستا 164 مامور آمارگیر و 25 کارشناس مسئول فنی آموزش های لازم را فرا گرفته و 84 خودرو و 187 تبلت بارگذاری شده برای انجام عملیات میدانی سرشماری و مراجعه حضوری برای این افراد آماده سازی شده است.

حائری اظهار کرد: ماموران آمارگیری دارای جلیقه سبز با هولوگرام مرکز آمار ایران و کارت شناسایی هستند و برای ثبت اطلاعات یا کد آماری خانوارها به منازل مراجعه می کنند.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مشارکت ، سرشماری ، پنجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.