ساری،

صدور 11 هزار پرونده کاداستری در آمل

11 هزارو 28 سند کاداستری 7 ماه امسال در شهرستان آمل صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید محمد حسن روشنایی رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان آمل گفت: 11 هزار و 28 سند مالکیت کاداستری 7 ماه امسال در این شهرستان صادر شد.

روشنایی افزود : راه اندازی دفتر املاک الکترونیکی امسال ٬ موجب افزایش 13 درصدی صدورسند مالکیت این اداره در مقایسه با مدت مشابه پارسال شده است.

وی گفت : 246 میلیارد و 515 میلیون و 698 هزار ریال از مطالبات بانکهای دولتی و مؤسسات خصوصی امسال در این اداره وصول شد که می تواند در رونق اقتصادی این شهرستان مؤثر واقع شود.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک آمل گفت : بیش از 224 هزار خدمات ثبتی از سوی 61 کارمند این اداره به مردم ارائه شد که همدلی میان همکاران و تعاملات مناسب با دستگاه های مربوط و تشکیل کارگروه های مشترک استانی و شهرستانی را از عوامل این تعداد خدمات است.

سید محمد حسن روشنایی با تاکید به سیاست بروز رسانی بازرسی ها از دفاتر اسناد رسمی ، ازدواج و طلاق افزود: تعداد 36 دفتر ثبت اسناد رسمی ، 15 دفتر ثبت ازدواج ، و 4 دفتر ثبت طلاق در شهرستان در حال فعالیت هستند که در این مدت بازرسان به 45 هزار و 19 سند رسمی و یک هزارو 923 سند ازدواج را بررسی کردند.

وی گفت : در اجرای قانون ساماندهی و عرضه تولید و مسکن نیز تعداد 918 پرونده از بنیاد مسکن آمل واصل شد که از این تعداد 802 پرونده آراء آن صادر شد و علاوه بر این تعداد هزارو 356 پرونده در اجرای قانون تعیین تکلیف تشکیل که تعداد 947 پرونده نیز پس از رسیدگی منجر به صدور رأی شد .

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آمل گفت: در این مدت علاوه بر اسناد مالکیت صادر شده تعداد 8 هزارو 653 پاسخ به استعلامات و یک هزار598 مورد ثبت بازداشت املاک و 845 مورد رفع بازداشتی در شعبه املاک انجام شد .

وی با بیان اینکه با توجه به تعامل مناسب با اداره اوقاف شهرستان امسال تعداد 48 سند مالکیت کاداستری به اداره اوقاف شهرستان ارائه شد گفت: از این تعداد 23 فقره آن برای امام زادگان و 25 فقره سند مربوط به موقوفات که برای 750 هکتار از اراضی اوقافی سند مالکیت صادر شد.

اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آمل رتبه دوم استان شد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.