جلسه هماهنگی رقابت های قهرمانی زیر 19 سال بانوان آسیا برگزار شد

ملی پوشان ایران در اولین دیدار طی مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی زیر 19 سال بانوان آسیا در گروه D با لباس سفید به میدان خواهند رفت.

جلسه هماهنگی رقابت های قهرمانی زیر 19 سال بانوان آسیا برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛جلسه هماهنگی گروه D مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی زیر 19 سال بانوان آسیا امروز از ساعت 9:00 به وقت محلی در کمپ YFTC با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده فدراسیون میزبان، ناظر گروه داوری، سرمربیان و سرپرستان و نمایندگان تیم های حاضر (ایران، هند و ویتنام)، مسئولین رسانه ای و پزشک مسابقات و ... برگزار شد.

صحبت های این جلسه پیرامون مسائلی همچون مرور آیین نامه مسابقات، امور داوری و پزشکی و بازاریابی، امور رسانه ها و ... بود و مقرر شد تیم ملی جوانان بانوان کشورمان در اولین دیدار با لباس سفید به مصاف آبی پوشان هند بروند و در دومین دیدار خود نیز با لباس قرمز برابر قرمزپوشان ویتنام قرار گیرند.

در پایان نیز نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارائه کارت شناسایی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های حاضر در مسابقات و همچنین هماهنگی های نهایی، جلسه را به پایان رساند. 

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار