اهواز؛

14 آبان؛ رونمایی از «بهترین شکل ممکن»

«بهترین شکل ممکن» تازه‌ترین اثر مصطفی مستور جمعه 14 آبان 95 ساعت 18 تا 20 در کتاب‌فروشی نشر چشمه‌ کورش رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این کتاب مجموعه‌ای از 6 داستان است که هر کدام از این داستان‌ها در یکی از شهرهای شیراز، تهران، بندرانزلی، مشهد، اهواز و اصفهان اتفاق می‌افتند.

از ویژگی‌های برجسته این اثر که آن را از دیگر آثار مستور متمایز می‌کند می‌توان به وجه سینمایی داستان‌ها اشاره کرد به گونه‌ای که می‌توان گفت «بهترین شکل ممکن» ترکیبی از ادبیات و سینما و شاید موفق‌ترین اثر نویسنده در این تکنیک داستان‌نویسی باشد.

توزیع و فروش این کتاب در کتاب‌فروشی‌های تهران و شهرستان‌ها از شنبه ۱۵ آبان 95 آغاز می‌شود.

همچنین مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «بهترین شکل ممکن» جمعه ۱۴ آبان 95 ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشر چشمه‌ کورش به نشانی اتوبان ستاری، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه‌ی پنجم برگزار می‌شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«دقيقه‌ای به وضعيتی که در آن گرفتار شده بود، فکر کرد. به ‌نظرش رسيد ميليون‌ها قاتل حرفه‌ای بر تک‌تک سلول‌های خونی‌اش سوار شده‌اند و در سرتاسر قلمرو بدنش تاخت‌وتاز می‌کنند. فکر کرد وسط تماشای فيلم مهيجی در سينما با احترام به او می‌گويند از سينما بزند بيرون.
 
احساس ‌کرد درست وقتی که فکر می‌کرده زندگی برای او به بهترين حالتش رسيده است بايد از همه‌ چيزهايی که برای به دست آوردن‌شان جنگيده بود، از همه‌ چيزهايی که عميقا دوست ‌داشت ــ زنش، دخترهايش، شغلش، خانه‌اش، موقعيتش ــ دست بردارد. حس کرد کسی که نمی‌دانست کيست يا چيست ناگهان از او می‌خواهد بازی را رها کند؛ آن هم دقيقا زمانی که او دارد به بهترين شکل ممکن بازی می‌کند. برای اولين ‌بار احساس کرد دارد چيزی را از دست می‌دهد که هميشه فکر می‌کرد تنها متعلق به خودش بوده است. حس کرد در بازی نابرابری فريب خورده است. مثل کودکی بود که ناگهان اسباب‌بازی‌اش را از او گرفته باشند. دلش خواست بزند زير گريه. دلش ‌خواست جيغ بکشد، اعتراض کند، التماس کند، فحش بدهد. دلش ‌خواست برود وسط خيابان و رو به جايی که نمی‌دانست کجاست، فرياد بزند: "از جون من چی می‌خواهيد؟"»

«بهترین شکل ممکن» را نشر چشمه با قیمت 95 هزار ریال انتشار داده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.