اصفهان؛

متقاضیان مسکن می توانند برای خرید اقدام کنند

رئیس اتحادیه دفاتر مشاورین املاک اصفهان گفت: زمان مناسب برای خرید مسکن متقاضیان فرا رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری  با اشاره به آخرین وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: این بازار طی چند ماه گذشته تغییر چندانی نداشته و رکود همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی به دلیل اینکه فاصله میان عرضه و تقاضا با وجود رکود همچنان کاهش نیافته بنابراین زمان مناسبی است تا متقاضیان اقدام به خرید مسکن کنند.

رئیس اتحادیه دفاتر مشاورین املاک اصفهان تصریح کرد: باید توجه داشت که رکود بازار مسکن متاثر از رکودی است که بر تمامی بازارها سایه افکنده، و نیاز به مسکن کاهش نداشته و حتی با توجه به افزایش جمعیت این نیاز رو به افزایش است و در صورتی که رکود برطرف شود شاهد ورود خریداران زیادی به بازار خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع رهن و اجاره گفت: در زمینه رهن و اجاره با توجه به اینکه از زمان پیک و اوج این مقوله خارج‌شده‌ایم، آرامش بر این بازار حاکم است.

جهانگیری در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 واحد صنفی دارای پروانه مشاوره املاک در سطح شهرستان اصفهان مشغول فعالیت هستند، البته تعداد محدودی واحدهای بدون مجوز نیز وجود دارند  که در حال شناسایی و پلمب آنها هستیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار