رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان استان تهران:

850 خبرنگار داخلی و خارجی در مراسم 13 آبان حضور دارند

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان استان تهران گفت: 110 خبرنگار خارجی از 53 رسانه و 750 خبرنگار داخلی از 55 رسانه این مراسم را پوشش خواهند داد.

850 خبرنگار داخلی و خارجی در مراسم 13 آبان حضور دارندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی رئیس ستاد برگزاری 13 آبان استان تهران در نشست خبری به مناسبت این روز که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در یوم‌الله 13 آبان، گفت: مراسمی در مقابل لانه جاسوسی پنج‌شنبه 13 آبان ماه رأس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود که سخنران این مراسم سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: همچنین گروه سرود رزم‌نوازان دژبان ارتش در این مراسم حضور خواهند داشت و مداح اهل بیت روح‌الله بهمنی در این مراسم به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

رئیس ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان استان تهران ادامه داد: در روز مراسم محل استقرار خواهران قسمت شرقی و براداران در غرب لانه جاسوسی است. همچنین دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در ساعت 8:30 دقیقه صبح به سمت لانه جاسوسی راهپیمایی خود را آغاز می‌کنند که در طول مسیر ایستگاه‌های فرهنگی برای راهپیمایان عزیز پیش‌بینی شده است.

محمودی با اشاره به پوشش رسانه‌ای مراسم یوم الله 13‌ آبان گفت: 110 خبرنگار خارجی از 53 رسانه و 750 خبرنگار داخلی از 55 رسانه این مراسم را پوشش خواهند داد.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی و مترو برای حمل و نقل مردم عزیز انجام شده است، همچنین حضور نیروهای امدادی مانند آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس در مسیر راهپیمایی قطعی شده است. سعی بر این است که مراسم تا پایان ساعت 11:30 پایان یابد.

رئیس ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان استان تهران تصریح کرد: تمامی سازمان‌های تأثیرگذار برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پای کار آمده‌اند در اکثر دانشگاه‌های تهران مراسم استکبارستیزی توسط بسیج دانشجویی پیش‌بینی شده است. همچنین شهرداری تهران با ایجاد 250 سازه شهری شکوه مراسم 13 آبان را به تصویر کشیده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار