شیراز؛

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در استان فارس

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان راهپیمایی دانش‌آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم در 72 نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: در راهپیمایی 13 آبان ،300 برنامه فرهنگی  از جمله مسابقه، نشست‌های علمی و بصیرتی در مدارس و فضاهای آموزشی اجرا می شود، و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام عباس اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس است که با قرائت بیانیه  این مراسم به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه استکبارستیزی، استقلال‌خواهی ،ولایت‌مداری، افزایش روحیه استکبارستیزی، ترویج و احیا فرهنگ حسینی به‌عنوان گفتمان سیاسی و بصیرت‌افزایی از مهم ترین رویکردهای راهپیمایی مردمی 13آبان است،افزود: در این روز شاهد سه رویداد بزرگ ،تبعید امام راحل در سال 1343، تظاهرات دانش‌آموزان علیه رژیم پهلوی در صحن دانشگاه تهران و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهان‌خوار  بوسیله دانشجویان پیرو خط امام هستیم.
وی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان‌ماه در شیراز ازساعت 9 صبح از میدان ارم و ورودی خوابگاه ارم آغاز و از سه مسیر خیابان ارم، تقاطع خیابان آزادی به سمت بلوار دانشجو، خیابان و میدان جام جم عبور کرده و به محل تجمع شرکت‌کنندگان حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار