اهواز؛

حضور دانش آموز دختر شوشتر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سرپرست اداره آموزش و پرورش شوشتر از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی رضا معینی سرپرست اداره آموزش و پرورش شوشتر اظهارکرد: 800 دانش آموز دختر با عنوان اردوی فرهنگی، تربیتی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهید مصطفی چمران و شهید علم الهدی دیدن می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی برای پیوند نسل های مختلف انقلاب است افزود: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه های موثر فرهنگی است که واقعیت های دفاع مقدس، رشادت ها و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر را به نسل جوان جامعه منتقل می کند.

معینی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان شوشتر تصریح کرد: در این اردوی 2 روزه که از روز دوشنبه آغاز شده،برنامه هایی از قبیل روایت تاریخ انقلاب تا دفاع مقدس، رزم شبانه، گسترانیدن سفره حضرت ابوالفضل العباس (ع) و برنامه های متنوع دیگری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.