اصفهان؛

افزایش 2 برابری میزان فروش در هشتمین دوره نمایشگاه یارمهربان

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هشتمین نمایشگاه یارمهربان، میزان فروش در بخش عمومی نمایشگاه نسبت به دوره قبل 2 برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،«مسعود مهدويان فر»  اظهار كرد:‌ بیش از 12 هزار عنوان کتاب در هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه یار مهربان ارائه شد.
وي افزود: بر اساس آمارهای استخراج شده میزان فروش در بخش عمومی نمایشگاه نسبت به دوره قبل 2 برابر شده است.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اينكه هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش سرانه کتابخوانی در بین شهروندان به ویژه دانش آموزان شهر اصفهان بوده است يادآور شد: در این دوره به مدد تبلیغات گسترده شهری و اطلاع رسانی های صورت گرفته، استقبال همشهریان از برگزاری طرح و بازدید از نمایشگاه رشد چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: علاوه بر بازدید روزانه 150 مدرسه و 50 مرکز فرهنگی، روزانه شاهد بازدید بیش از یک هزار نفر از همشهریان از غرفه های نمایشگاهی بوده ایم.
مهدويان فر با اشاره به رشد چشمگیر میزان فروش در این دوره از نمايشگاه يار مهربان، اظهاركرد: بر اساس اطلاعات سیستم فروش نمایشگاه، میزان فروش در بخش عمومی نمایشگاه نسبت به دوره قبل 2 برابر شده است.
وی افزود: کتاب هایی با موضوعات کودک و نوجوان، ادبیات، علوم کاربردی و دینی بیشترین نسبت موضوعی فروش در این دوره را به خود اختصاص داده اند.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به 3 برابر شدن میزان مساعدت ها و حضور 100 درصدی مدارس در این دوره تصريح كرد: ویژگی قابل توجه این دوره حضور 100 درصدی مدارس به ویژه مدارس کم برخوردار و نیمه برخوردار براي دریافت کتاب و بسته های ورزشی بوده است.
وي افزود: بیشترین تعداد مدارس از ناحیه 6 آموزش و پرورش بوده و مدارس استثنایی سطح شهر نیز در این دوره به طور ویژه مورد حمایت قرار گرفته اند.
 مهدویان فر با اشاره به اضافه کردن غرفه بازی های فکری با نام کندوی بازی گفت: شرایط به گونه ای مهیا شده است تا بازدیدکنندگان علاوه بر خرید کتاب از امکانات جانبی نمایشگاه نیز بهره مند شوند.
وي میزان رضایت بازدیدکنندگان از عوامل اجرایی را قابل قبول دانست و يادآور شد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته میزان رضایت بازدیدکنندگان از نحوه پذیرش، چیدمان غرفه ها، سیستم پرداخت و خرید و تبلیغاتی محیطی نمایشگاه قابل قبول بوده است.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان در پايان خاطر نشان كرد: اميدواريم با بکارگیری پیشنهادات و ایده های ارائه شده از جانب بازدیدکنندگان در دوره های آتی، شاهد افزایش کیفیت محتوایی و اجرایی نمایشگاه باشيم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.