شیراز؛

هم اندیشی مدیران مالی و بودجه دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 5 کشور در شیراز

همایش هم اندیشی مدیران مالی و بودجه دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدير برنامه ريزي بودجه و پايش عملكرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همایش مشترک مدیران مالی و بودجه کلان منطقه پنج کشوری به میزبانی دانشپگاه علوم پزشکی شیراز، با توجه به نزدیک شدن به لایحه بودجه سال 96، برگزار شد.
محمدحسين خادميان، در خصوص وضعیت اعتبارات دانشگاه در سال 95، مقایسه عملکرد اعتباری بخش بهداشت و درمان و آموزش در سال 94 با اعتبار سال 95، وضعیت اعتبار ابلاغیه بودجه سال 95، مقایسه اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه از سال 90 تا 95، محاسبات مالی 95 در برنامه های آموزشی 95، برنامه خدمات رفاهی و فرهنگی ورزشی دانشجویان و برنامه تحقیقات دانشگاهی، پیش بینی اعتبار موردنیاز از محل عمومی 95 و وضعیت اعتبارات بخش بهداشت 95، توضیحاتی ارایه داد.
مدير برنامه ريزي بودجه و پايش عملكرد دانشگاه، افزود: امیدواریم در این نشست به نتایج راهبردی و عملکردی برسیم و مسایل موجود در ماه های آینده و سال آتی را پیگیری و حل کنیم
معاون مديريت بودجه برنامه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ار حضور  دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشوری، شامل دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، لار، گراش، بوشهر و بندرعباس، در این همایش خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن لایحه بودجه 96، این همایش برای هم اندیشی و هماهنگی مسایل مالی و ارایه نرم افزارها، با حضور مدیران مالی و بودجه دانشگاه ها، برگزار شد.
شهريار توپچی افزود: در این همایش،  کسری اعتبارات و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان تا پایان سال، موضوع اتصال HIS  به نرم افزار حسابداری تعهدی و بررسی نسبت های مالی، نرم افزار بودجه ریزی دانشگاه، بررسی شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار