لرستان؛

کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکز پرورش نیروهای ولایی و انقلابی هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکز پرورش نیروهای ولایی و انقلابی بوده و افرادی که دراین مراکز فعالیت می کنند دارای این ویژگی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد با بیان این که خانواده ها اطمینان داشته باشند که فرزندان آنها در کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر آموزش های صحیح به درستی نیز تربیت می شوند، اظهار کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های مورد نیاز جامعه و موثر در تربیت افراد ارائه می شوند.
وی بر ضرورت جذب جوانان در کانو های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و افزود: فعالیت این کانون ها تنها نباید مختص به جوانان و نوجوانانی باشد که در مسجد حضور فعال دارند در واقع برنامه های دینی این کانون ها باید تمام مردم را در بر بگیرند.
به گفته وی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بر محوریت مسجد و امام جماعت مهمترین امتیاز این کانون ها در مقایسه با دیگر گروه های فعال در سطح مساجد است بنابراین نباید این امتیاز را از دست بدهند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: باید با خلاقیت و ابتکار روش های جدید را برای فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخاب کنیم.
در این مراسم از فعالان فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.