گیلان؛

احياي امر به معروف و نهي از منكر

پليس گيلان در احياي امر به معروف و نهي از منكر بسيار مصمم است.

احياي امر به معروف و نهي از منكربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛   آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار با فرمانده و جمعي از كاركنان انتظامي استان گيلان و روحانيون شركت كننده در گيلان مطهر كه در استان قم برگزار شد، با بيان اينكه پليس گيلان در احياي امر به معروف و نهي از منكر بسيار مصمم است كه اين روحيه موجب خرسندي است، افزود: حركت درمسير احياي امر به معروف و نهي از منكر توفيق بسيار گرانبهايي است.  
اين مرجع تقليد  ،خاطرنشان كرد: امر به معروف و نهي از منكر موجب نزديكي مومنان به يكديگر و دور كردن آنها از گناهان و معصيت ها است.  
وي با تصريح براينكه در كتاب تاريخ پر افتخار گيلان نام علماي برجسته اي به چشم مي خورد، اضافه كرد: مردم گيلان هميشه براي پايداري دين و حفظ ارزش هاي اسلامي جانفشاني كرده اند.  
گلپايگاني با اشاره به اينكه علماي گيلاني در مقابل بي عفتي حكومت رضاشاه ايستادند، تاكيد كرد: كتاب هاي زيادي نيز از عالمان ديني گيلاني در زمينه احياي امر به معروف و نهي از منكر نوشته شده است.  
اين عالم ديني با يادآوري اينكه مردم گيلان هميشه در مقابل هنجار شكني هاي ديني و اجتماعي ايستاده اند، خاطرنشان كرد: پليس گيلان، مانند مردم ولايت مدار اين استان داراي سابقه و عملكرد رضايت بخشي است. 





انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.