اهواز؛

فعال شدن بخش ورزش بانوان ناشنوا در دست پیگیری

سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان از فعال نبودن ‌بخش بانوان ورزش ناشنوایان خوزستان و پیگیری جدی این موضوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین داوری، سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اظهار کرد: ‌در حال حاضر نزدیک به شش ماه است که به عنوان سرپرست فدراسیون هستم و در این مدت کارهایی که مغفول مانده بود را ‌آغاز کردیم و یکی از آن ها بحث حمایت مالی از استان ها بود که ما هر چند ناچیز ولی طی دو دوره کمک‌هایی از نظر اقتصادی و مالی به آن ها داشته‌ایم.

وی بیان داشت:‌ مسابقات کشوری نیز همیشه با هزینه تیم میزبان انجام می شود که ما کاملا این کار را با هزینه فدراسیون انجام می دهیم. از طرفی هم برگزاری رقابت های قهرمانی کشور را در دستور کارمان قرار دادیم، چرا که چند سالی بود که این رقابت ها برگزار نمی شد و فقط سال گذشته یک بار به صورت المپیکی در مشهد برگزار شد که شرایط رقابتی لازم را هم پیدا نکرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان با اشاره به درخواست ورزشکاران برای داشتن یک مجموعه تمرینی، گفت:‌ ما اصولا دوست داریم مانند سایر رشته‌های ورزشی، ناشنوایان هم بتوانند یک مجموعه ای را در اختیار بگیرند. در همین راستا نیز مکاتبات لازم را انجام دادیم و در حال پیگیری هستیم تا حتی اگر هم نشد، بتوانیم از مسیر اصلی 44 قانون، چنین مجموعه‌هایی را در استان ها در اختیار بگیریم. خیرینی هم هستند که این مجموعه‌ها را تبدیل به احسن کنند و بعد آن ها را در اختیار جامعه ورزشی ناشنوا قرار دهند.

داوری افزود: در خیلی از استان ها از جمله خراسان این اتفاق افتاده است و امیدوارم در تمام استان های کشور از جمله خوزستان نیز اتفاق بیافتد. باتوجه به این که رییس هیات خوزستان نیز فردی ‌توانمند و از مدیران با سابقه است، او نیز می تواند در این استان چنین شرایطی را مهیا کند و حتما فدراسیون هم در خدمت خوزستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: ‌بخش بانوان ورزش ناشنوایان خوزستان اصلا فعال نیست و این اشکال جدی کار است. قطعا یکی از اموری که پیگیری خواهیم کرد، همین موضوع است و باید فعالیت آن خیلی خیلی بیشتر از این باشد، چرا که خوزستان مهد ورزش است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این استان استعدادهای قابل قبولی در بخش آقایان و بانوان دارد و این موضوع یعنی فعال شدن بخش بانوان هم اتفاق خواهد افتاد، چرا که نیروهایی که در مجموعه مدیریت ورزش خوزستان و هیات استان فعالیت می‌کنند، ‌افرادی بسیار کارآمد هستند و می‌توانیم امیدوار باشیم که شرایط قابل قبولی، حداقل برای ورزش ناشنوایان داشته باشیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.