3 یار دبستانی که در دفاع از حرم به شهادت رسیدند +عکس

سه دانش آموز شیعه عضو مقاومت اسلامی لبنان پس از پیوستن به جمع مدافعین حرم؛ به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی عکسی در فضای مجازی در حال دست به شدن است که تصویری از سه دانش آموز شیعه‌ی جنوب لبنان را در یکی از اردوهای «جمعیة کشافة الإمام المهدی(عج)» نشان می دهد.

 این نوجوانان به  "مقاومت اسلامی لبنان" ملحق شدند و پس از آن به صورت کاملا داوطلبانه به یگان های «مدافع حرمِ  حضرت زینب کبری(س)سوریه پیوستند.
 
در ادامه قسمتی از زندگی نامه این سه شهید و نحوه شهادت آن ها شرح  داده شده است.


"ذوالفقار حسن عزالدین"(با نام جهادی "علی") در تاریخ 11 اردیبهشت 1374 شمسی در شهر "صور" متولد شد. وی نخستین شخص از این عکس سه نفره بود که یاران دبستانی‌اش را ترک کرد و در تاریخ 3 آذر 1392 شمسی، به دست "مزدوران سعودی" و "پیروان اسلام آمریکایی" سر از تنش جدا شد. پیکر او هنوز پیدا نشده است.


"نزار حَمَد کورانی"(با نامِ جهادی"کفاح") در تاریخ 30 دی 1374 شمسی، در روستای «یاطر» متولد شد. او نیز در تاریخ 7 اسفند 1394 شمسی، در "سوریه"پای بر بساطِ "عند ربهم یرزقون" نهاد.

"علی یوسف عطیه" (با نام جهادی "امیر") در تاریخ 13 اردیبهشت 1375 شمسی در روستای "طربیخا" متولد شد. "علی" آخرین نفر از این عکس یادگاری بود که در تاریخ 10 اسفند 1394 شمسی، به یارانِ شهیدش پیوست.



 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
رفتن بهشت پیش امامان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
هرسه در بهشت ...
آخرین اخبار