ایلام؛

اجازه عرض اندام به گروه های تکفیری نخواهیم داد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه بعنوان مسیر تردد زائران اربعین بطور کامل تحت کنترل است و اجازه هیچگونه عرض اندام و تحرکی به گروه های تروریستی تکفیری صهیونیستی را نخواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار حسین اشتری در نشست قرارگاه انتظامی اربعین در پایانه مرزی مهران با هشدار به گروه های تروریستی تکفیری، صهیونیستی اعلام کرد: نیروی انتظامی بعنوان تامین کننده اصلی امنیت مرزها در جدار مرزی و داخل و خارج از مرز تمهیدهای لازم را با هماهنگی سایر نیروهای مسلح انجام داده است.

وی گفت : افزایش خیل مشتاقان و علاقه مندان خاندان عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در کنگره عظیم اربعین، تلاش پلیس برای تامین امنیت زائران را بیشتر کرده است.

وی تاکید کرد : اتباع خارجی در اربعین امسال امکان تردد از مرز مهران و چذابه را ندارند و باید با در دست داشتن گذرنامه و ویزای معتبر تنها به مرز شلمچه در استان خوزستان مراجعه کنند.

سردار اشتری اظهار کرد : بخش قابل توجهی از زائران اربعین بدلیل کوتاهی و امنیت بسیار بالای مرز مهران این نقطه را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می کنند بر همین اساس بخش عمده ای از توان نیروی انسانی و تجهیزاتی پلیس در این مرز مستقر می شود.








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.