زنجان؛

استفاده از ظرفیت های فرهنگی در تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : باتوجه به اینکه این اداره یک اداره فرهنگی است،از این رو از ظرفیت های خود در این بخش و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مقدم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به تحقق شعار سال افزود : تحقق این امر با فرهنگ سازی محقق می شود .

وی اضافه کرد: درراستای تحقق گفتمان و فرهنگ سازی اقتصادمقاوتی ۵عنوان نمایشگاه با حداقل ۳۰مورد برنامه در استان برگزار می شود.

مقدم با اشاره به برگزاری برنامه ها درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، خاطرنشان کرد:برگزاری مسابقه عکس حرفه ای و اماتور در زمینه اقتصاد مقاومتی،حمایت از خرید کتاب در حوزه اقتصاد مقاومتی از مولفین استان و حمایت از پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشدو دکتری در رابطه با اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه ها در راستای تبیین و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از برگزاری پانزدهمین ازمون سراسریدقران و عترت خبر داد و بیان کرد :همزمان باسراسر کشور ازمون سراسری قران و عترت در دوبخش ویژه کارکنان دولت و بهش ازاد در ۱۹و۲۰ابان ماه در استان زنجان برگزار خواهد شد.

مقدم عنوان کرد::هزارو ۹۲۱نفر در این ازمون ثبت نام کردند که از این تعداد۸۱۱نفر در بخش کارکنان دولت وهزارو۱۱۰نفر در بخش ازاد بودند که این ازمون برای کارکنان دولت به قورت الکترونیکی برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.