قزوین؛

جمع آوری اطلاعات 206 هزار خانوار استان در سرشماری

اطلاعات 206 هزار خانوار استان در مرحله حضوری طرح سرشماری نفوس و مسکن جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: از ابتدای مرحله دوم سرشماری از 28 مهر ماه تاکنون آمارگیران با مراجعه به درب منازل اطلاعات 206 هزار خانوار استان را جمع آوری کرده اند.

جمع آوری اطلاعات  206 هزار خانوار استان در سرشماری

منوچهر حیاتی با اشاره به مشارکت  49 درصدی مردم استان در طرح آمارگیری حضوری گفت : استان قزوین جایگاه ششم را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داده است.

حیاتی تعدا ماموران آمارگیر را  363  نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 170 آمارگیر در شهرستان قزوین مشغول جمع آوری اطلاعات خانوارها هستند.

حیاتی درباره خانوارهای غایب هم گفت : آمارگیران « کارت اطلاع خانوار غایب» را در منازل آنان قرار می دهند و این افراد می توانند با استفاده از کد 12 رقمی درج شده در کارت ، در سامانه سرشماری ثبت نام کنند.

وی همچنین درباره افراد غایبی که به اینترنت دسترسی ندارند گفت: این افراد درصورت تماس با شماره تلفن های درج شده بروی کارت خانوارهای غایب می توانند اطلاعاتشان را برای ثبت در اختیار آمارگیران قرار دهند.

حیاتی از مردم خواست : با داشتن کارت ملی و شناسنامه افراد خانوار  و کد پستی که در قبوض تلفن یا برق وجود دارد با ماموران سرشماری همکاری کنند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن  خاطر نشان کرد:  167هزار خانوار استان هم پیش از این به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کرده اند .

مرحله حضوری طرح سرشماری نفوس و مسکن تا 28 آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.