وضعیت قرمز پدر آبی ها / پورحیدری: وضعیت پدرم نسبت به روزهای قبل بدتر شده است

وضعیت پورحیدری وخیم اعلام شده و طبق صلاحدید پزشکان بیمارستان ایرانمهر، از صبح امروز وی با استفاده از دستگاه اکسیژن تنفس می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به وضعیت بد منصور پورحیدری در بخش ICU بر همین اساس پزشکان بیمارستان تصمیم گرفتند از صبح امروز به پدر استقلال اکسیژن وصل کنند.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز به ملاقات منصور پورحیدری رفت تا پیگیر وضعیت وی شود.

همچنین رضاصادق پور مدیرعامل سابق راه آهن نیز امروز به بیمارستان ایرانمهر رفت تا دقایقی کنار پورحیدری باشد. 

*پورحیدری:وضعیت پدرم نسبت به روزهای قبل بدتر شده است

علی پورحیدری پسرمنصورپورحیدری سرپرست سابق باشگاه استقلال به خبرنگارحوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت پدرش اظهار کرد :به دلیل بزرگ شدن توده ای كه درریه پدرم هست بیماری شدت گرفته و پدرم بامشكلات تنفسی مواجه شده و با دستور تیم پزشكی بیمارستان دربخش ICU بستری شده است و از تمام هواداران و مردم تقاضا دارم برای شفای منصورپورحیدری دعاكنند، چرا كه كنترل این توده برای تیم پزشكی هم سخت است.

پورحیدری ادامه داد: وضعیت جسمانی خودم هم خیلی خوب نیست و باتشخیص پزشكان فردا برای چندساعتی خودم هم نیازدارم تا بستری شوم ، دیدن منصورپورحیدری مردپرانرژی استقلال دراین حالت تاب وامان و انرژی را از ماگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
سلام،من نمیخوام که این پیام ثبت بشه ، چون یک سوال داشتم ، چرا من نمیتونم به پیامهای دیگران نظر منفی یا مثبت بدم ، البته با گوشی اندرويدى کار میکنم , ممنون میشم دلیلش رو برام ایمیل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
ای خدا نوکرتم شفاش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
خدا کنه حالش خوب بشه
آخرین اخبار