کرمانشاه؛

محل استقرار موکب ها نبايد گره ترافيکی ايجاد کند

فرمانده انتظامی استان گفت: محل استقرار موکب ها نبايد موجب گره ترافيکی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر اينکه محل استقرار موکب ها نبايد گره ترافيکي ايجاد کند، گفت: همکاري مردم و دستگاه ‌ها با پليس موجب ايجاد نظم، آرامش و ترافيک بدون حادثه در ايام اربعين خواهد شد.
سردار "منوچهر امان اللهي" در جمع خبرنگاران گفت: در ايام اربعين دو محور حميل- تنگه قير شباب و محور اسلام‌آباد غرب- قلاجه از سوي مأموران پليس راه تحت کنترل ترافيکي قرار مي ‌گيرد و تمهيدات لازم انديشيده شده است.
وي با بيان اينکه تمام نواقص و نيازمندي‌ هاي اين دو محور به راه و شهرسازي و سازمان راهداري اعلام‌ شده و تا اربعين رفع مشکل خواهند شد، تصريح کرد: پليس ‌راه استان کرمانشاه راه ‌هاي ارتباطي بين ايلام و کرمانشاه در حوزه استحفاظي خود را تحت کنترل و مديريت قرار مي ‌دهد و با هرگونه تخلف حادثه‌ ساز برخورد قاطع و قانوني خواهد شد.
مقام ارشد انتظامي استان با تأکيد بر اينکه محل استقرار موکب ها نبايد گره ترافيکي ايجاد کند، گفت: همکاري مردم و دستگاه ‌ها با پليس موجب ايجاد نظم، آرامش و ترافيک بدون حادثه در ايام اربعين خواهد شد.
سردار امان اللهي با اشاره به اينکه از تمام ظرفيت ‌ها براي روان ‌سازي ترافيک در اين دو محور استفاده مي‌ شود، از سازمان امداد و نجات نيز خواست نيرو و تجهيزات لازم را براي امدادرساني به حادثه ديدگان در محل تردد زائران مستقر کنند.
وي ادامه داد: در ايام اربعين به‌ صورت شبانه روزي مسير تردد زائران اربعين پايش و کنترل مي‌ شود و رانندگان بايد از هرگونه عجله و شتاب خودداري کنند.
فرمانده انتظامي استان عنوان کرد: در اين ايام 51 گشت محسوس و چهار گشت نامحسوس براي نظارت بر تردد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي استان مستقر خواهند شد.
سردار امان اللهي خاطرنشان ساخت: پليس با تمام توان و امکانات در راستاي تأمين امنيت تلاش خواهد کرد تا زائران سفري امن و ايمن داشته باشند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، محل ، استقرار ، گره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.