مهاباد؛

تا دقایقی دیگر ، شروع راهپیمایی 13 آبان در مهاباد

راهپیمایی 13 آبان تا دقایقی دیگر در شهرستان‌ مهاباد هم همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد گفت : امسال راهپیمایی 13 آبان از میدان شهدا آغاز می شود و راهپیمایان پس از طی مسیرخیابان صلاح الدین ایوبی غربی تا چهارراه آزادی و خیابان جمهوری اسلامی در میدان شهرداری مقابل ساختمان شهرداری اجتماع خواهند کرد.

حجت الاسلام یاسر آقامحمدی افزود : اجرای سرود دانش آموزی سخنرانی ، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و صدور قطعنامه پایانی از برنامه های اصلی این مراسم در شهرستان مهاباد است.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی 13 آبان در مهاباد هم اعلام شده است.

بگفته فرمانده انتظامی مهاباد ، این محدودیت ترافیکی در مسیر میدان شهدا تا سه راه هنگ ، خیابان صلاح الدین ایوبی غربی تا چهارراه آزادی وچهارراه آزادی تا میدان شهرداری اجرا خواهد شد.

سرهنگ بابانژاد با بیان اینکه رانندگان وسایط نقلیه عمومی و شخصی می توانند تا پایان مراسم راهپیمایی از مسیرهای جانبی تردد کنند افزود : مأموران پلیس راهور و نیروی انتظامی تا خاتمه مراسم و عادی شدن ترافیک در محل مأموریت و در معابر حضور فعال خواهند داشت.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در دیگر شهرستانهای آذربایجانغربی نیز همچون سالهای گذشته در خیابانهای مرکزی و اصلی این شهرها با حضور دانش آموزان و دیگر طبقات مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.