پسرعموی دور ترامپ در فرانسه زندگی می‌کند

رابرت ترامپ، مردی فرانسوی است که ادعا می‌کند نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا از خویشاوندان دور وی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت "لوکال"، نام مردی که ادعا کرده است از خویشاوندان دور دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – است، در تیتر صفحه اول روزنامه‌های فرانسوی جا گرفته است.

این مرد 67 ساله، "رابرت ترامپ" نام دارد و در روستای کوچکی در شمالغربی شهر "ماین" زندگی می‌کند. یک هفته پس از آنکه وی ادعا کرد یکی از خویشاوندان دور دونالد ترامپ است، نام وی سوژه مجلات و روزنامه‌ها شد.

رابرت ترامپ به "رادیو بلو" فرانسه گفت: "در حقیقت، دونالد ترامپ دومین پسر عموی من است که از جد پدربزرگ من جدا شده است. من به طور کامل از این موضوع مطمئن نیستم؛ ولی ما یک جد مشترک داریم."

در فرانسه حدود 50 نفر با نام خانوادگی "ترامپ" زندگی می‌کنند. با این‌حال، رابرت ترامپ ادعا کرده است درباره شجره‌نامه خانوادگی‌اش تحقیق کرده است و مدارکی در دست دارد.

وی همچنین گفت پدرش 25 سال پیش نامه‌ای از شخصی به نام دونالد ترامپ دریافت کرده بود. بر اساس گفته‌های وی، فرستنده نامه به دنبال خویشاوندانش در اروپا بوده است. حال، شواهد دیگری نیز در دسترس است که ممکن است این دو نفر را به یکدیگر ارتباط دهد.

رابرت ترامپ گفت: "چند سال پیش از آنکه موهایم خاکستری شود، من نیز رنگ مویی مانند موهای ترامپ داشتم. مردم من را "انگلیسیِ مو قرمز" صدا می‌زدند." وی افزود خانواده‌اش اهل منچستر انگلیس بوده اند.

وی همچنین گفت: "هنگامی که همسایه‌ها را می‌بینم، من را آقای رئیس جمهور خطاب می‌کنند." رابرت ترامپ همچنین گفت در صورتی که هیلاری کلینتون – رقیب دموکرات ترامپ – در انتخابات پیروز شود، برای وی تفاوتی ندارد؛ اما در صورتی که ترامپ به کاخ سفید راه یابد، به رجز خواندن با نام خانوادگی‌اش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار