شیراز؛

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی لارستان با حضور استاندار فارس

با حضور سید محمد علی افشانی ازمجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهید مغنیه لارستان بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهید مغنیه لارستان گفت: عوامل مهم زیربنایی در علم توسعه شامل حمل و نقل، آب و انرژی هستند.
استاندار فارس بیان کرد: یک بخش حمل و نقل خدمات بین راهی و بخش دیگر آن هوایی،زمینی و دریایی بوده است و در موضوع زمینی هم یکی از مهمترین نیازها ایجاد مجتمع های رفاهی است، که برای آسایش مسافران و کسانی که مسیر های طولانی را طی می کنند، موثر است.
وی درباره نبود اینترنت پرسرعت در این مجتمع افزود: مخابرات باید به این مجتمع خدماتی مانند اینترنت پرسرعت ارائه دهد تا رفاه حال مسافران را به دنبال داشته باشد و کسانی که در این مجموعه ها سرمایه گذاری یا فعالیت اقتصادی را شروع می کنند، نقش  فعالی را در اشتغالزایی دارند.
همچنین جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان  ادامه داد: مسیرلارستان- بندرعباس یکی ازپرترافیک ترین جاده های کشور و یکی از مسیرهای 10 گانه ای است که درحقیقت کریدوری از جنوب به مرکز است .
گفتنی است، این مجتمع در 26 کیلومتری محور لارستان-بندرعباس و در زمینی به مساحت 43 هزار متر مربع با زیربنای 12 هزار و 900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال و  شامل بخش های جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل، مسجد، سرویس بهداشتی، 2رستوران ،14 باب مغازه،تاکسی تلفنی،خدمات خودرویی شامل تعمیرگاه تعویض روغن و کارواش سبک وسنگین، حمام، پارکینگ است که بوسیله بخش خصوصی ساخته و برای 100 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار