بندرعباس؛

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ؛ حل بحران های منطقه بدون حضور ایران غیر ممکن است

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا بزرگترین مانع برای تحقق صلح و حقوق بشر در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،وی در مراسم راهپیمایی 13 آبان با اشاره به مانع تراشی های آمریکا در مذاکرات هسته ای و برجام افزود: ایران در 12 سال گذشته برای حل موضوع پرونده هسته ای راه مذاکره را در پیش گرفت اما آمریکا مانع رسیدن به راه حل می شد تا آنکه اروپایی ها با درک این موضوع وارد عمل شدند و با همت دیپلماسی ایران برجام پذیرفته شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از برجام امریکایی ها در یازده مرحله با تحریم ایران عهد شکنی کردند در حالی که ایران به همه پانزده تعهد خود عمل کرد.
نقوی حسینی افزود:قدرت های غربی با پذیرفتن شرط ایران در خصوص حضور نمایندگانی از عراق و مصر در این مذاکرات در مقابل قدرت و اقتدار ایران زانو زدند.
در پایان راهپیمای امروز نیز در بندرعباس قطعنامه ای در 7 بند قرائت شد.
در بخشی از این قطعنامه آمده است:ما ملت عزت خواه ایران اسلامی ، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی خود را ریشه در قرآن کریم ، استدلال منطقی و در راستای لبیک به حضرت اباعبدا.. الحسین دانسته و اعلام می کنیم .
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.